Our Princess : Rania Eryna Bt Mohd Adzlan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 9, 2010

Survey For Wedding Dress Design

Emm, this is my 1st notes..today 09 jun 2010, juz lepak2 kat umah tgk channel 703 and tetiber dtg idea nk survey wedding dress design yg aku nk buat unt wedding aku nnt...after pikir2. aku decide nk theme silver for my becoming wedding...aku nk pakai baju color silver utk akad nikah and dress putih utk bersanding...belah lelaki lah stil dlm perbincangan (padahal aku yg selalu soh lan ikut color aku nk pakai.) hehehe..sorry syg. Antara design yg menarik hati : Untuk upacara bersanding or potong cake.. suker sgt ngn baju2 yg dipakai maya karin time wedding dia..tp syg dia dh bercerai..huhu.. kagi satu suker ngn style tudung yg dipakai aida time dia bertunang..cantik sgt..

No comments: